loading...
mdsinema
MEHDY بازدید : 297 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

چهارساله شدیم

امروز ،” انیمیشن امروز” چهار ساله شد. همیشه از یکی دو ماه قبل از سالگرد تولد “انیمیشن امروز” ، فکر می‌کنم حرفهای زیادی برای گفتن دارم ، اما درست وقتی که موقع نوشتن می‌رسد، حرفهایم یادم میرود یا ارزشش را از دست می‌دهد. تنها چیزی که می‌توانم بگویم ( و فکر می‌کنم که قبلا هم گفته ام) این است که بدون هیچ شکسته نفسی و تواضع، نسبت به تمام آنچه که در چهارسال گذشته در این صفحه انجام داده ام احساس غرور می‌کنم و تمام دقایقی که صرف این کار کرده ام را گرانبها ترین لحظات زندگیم می‌دانم. از تمام دوستانی که در این مدت همراه و مشوق من بوده اند ممنونم و امیدوارم که بتوانم “انیمیشن امروز” را تا چند فردای دیگر ادامه بدهم…

برای گرامیداشت!!! این سالروز فرخنده! چند عکس مفرح آپلود می‌کنم که دیدنشان علاوه بر اینکه خالی از لطف نیست، نشان دهنده ی خیلی چیزهای دیگر هم هست. تفسیرش با خود شما…

پی نوشت : عکسها البته بیشتر از این بودند، شامل کاراکترهایی مثل ” یاسمین و علاء الدین” و ” پیتر پن و ویندی” و “زیبای خفته” که ما چون نمیخواهیم دچار بعضی مسائل بشویم ، قیدشان را زدیم…به ما چه اصلا…

کویین لطیفا در نقش "اورسولا" جادوگر خبیث فیلم "پری دریایی کوچک"

"ریچل وایز" در نقش سفید برفی

"پنه لوپه کروز" و "جف بریجز" در نقش "دلبر" و " دیو"

"الیویا وایلد" و " الک بالدوین" : ملکه خبیث و آینه از فیلم سفید برفی

"بیانسه نولز" در نقش "آلیس"

"اسکارلت یوهانسن" در نقش سیندرلا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در باره ی مطالب وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 227
  • بازدید کلی : 6,983
  • کدهای اختصاصی